18
2013Salony reklamowe Image Square Canona
Canon otworzył swój pierwszy w historii interaktywny showroom.
Na początku jest to projekt eksperymentalny. Pierwszy salon został ulokowany na 610 metrach kwadratowych w mieście Kalgary w Kanadzie. Ten nowoczesny showroom stworzony został jedynie dla osób, które chcą przetestować sprzęt Canona. Nie można tam niczego kupić, a jedynie zapoznać się z możliwościami sprzętu. Showroom to miejsce gdzie wszyscy mogą wchodzić w interakcję z najnowszymi technologiami firmy Canon, lub zasięgnąć porad od specjalnie przeszkolonych konsultantów. Każdy może tam się zapoznać nie tylko z aparatami i kamerami, ale także z systemami wydruku do domu lub firmy.
Oto niektóre cechy Image Square, o których wiemy z informacji prasowej:
- Wyszkolony personel, który odpowie na każde pytanie zainteresowanych osób. Taka osoba będzie w stanie także polecić odpowiedniego sprzedawcę jeśli zdecydujemy się na zakup jakiegoś sprzętu.
- Przygotowane wystawy gdzie można sprawdzić wszystkie aparaty i biektywy.
- Duży ekran dotykowy zawieszony na ścianie na którym odwiedzający mogą edytować własne obrazy.
- Interaktywne tablice gdzie można wybrać obrazy i dowiedzieć się w jakich warunkach i jakim sprzętem zostało zrobione zdjęcie.
- W pełni wyposażony showroom gdzie można przetestować szereg urządzeń drukujących Canon dla potrzeb biznesu.
- Studio fotograficzne wyposażone w profesjonalne lustrzanki cyfrowe firmy Canon, lampy błyskowe i oprogramowanie do produkcji fotograficznej.
- Sala gdzie personel przeprowadzi seminaria, pokazy, prezentacje.
- Galeria oparta na fotografach którzy korzystają z aparatów Canon i umieszczają swoje prace w serwisie 500px.