Salony reklamowe Image Square Canona


Canon otworzył swój pierwszy w historii interaktywny showroom.

Na początku jest to projekt eksperymentalny. Pierwszy salon został ulokowany na 610 metrach kwadratowych w mieście Kalgary w Kanadzie.  Ten nowoczesny showroom stworzony został jedynie dla osób, które chcą przetestować sprzęt Canona.  Nie można tam niczego kupić, a jedynie zapoznać się z możliwościami sprzętu.  Showroom to miejsce gdzie wszyscy mogą wchodzić w interakcję z najnowszymi technologiami firmy Canon, lub zasięgnąć porad od specjalnie przeszkolonych konsultantów. Każdy może tam się zapoznać nie tylko z aparatami i kamerami, ale także z systemami wydruku do domu lub firmy.

Oto niektóre cechy Image Square, o których wiemy z informacji prasowej:

  • Wyszkolony personel, który odpowie na każde pytanie zainteresowanych osób. Taka osoba będzie w stanie także polecić odpowiedniego sprzedawcę jeśli zdecydujemy się na zakup jakiegoś sprzętu.
  • Przygotowane wystawy gdzie można sprawdzić wszystkie aparaty i biektywy.
  • Duży ekran dotykowy zawieszony na ścianie na którym odwiedzający mogą edytować własne obrazy.
  • Interaktywne tablice gdzie można wybrać obrazy i dowiedzieć się w jakich warunkach i jakim sprzętem zostało zrobione zdjęcie.
  • W pełni wyposażony  showroom gdzie można przetestować szereg urządzeń drukujących Canon dla potrzeb biznesu.
  • Studio fotograficzne wyposażone w profesjonalne lustrzanki cyfrowe firmy Canon, lampy błyskowe i oprogramowanie do produkcji fotograficznej.
  • Sala gdzie personel przeprowadzi seminaria, pokazy, prezentacje.
  • Galeria oparta na fotografach którzy korzystają z aparatów Canon i umieszczają swoje prace w serwisie 500px.